Dagen bravader!

Tjo tjolahopp :D
As fabulous as i am.. så var jag på en anställningsitervju idag!!!!! can´t tell you where men fan va nervös jag var :D Jag kan avslöja att det var i en butik, så dom ställde mig massor av frågor om hur en kund skulle vara och vad jag ville få ut av ett jobb där :D Ganska läskigt måste jag erkänna ;) Det var min första intervju och jag hoppas den gick så bra som det kändes ;)
Sedan fick lilla jag promenera typ 3 kilometer för att komma till skolan :D AWESOME eftersom att det var så härligt väder :) solglasögonen på och bara börja promenera ;) Hade sedan historia där vi håller på med en MEGAUPPGIFT på universitetsnivå!!! Galet :D men jobbade iaf för första gången på den och sedan blev det av till lunch och efter det idrott ;) Hade askul på idrotten, blev killerball, jägarboll och spökboll :D ÄLSKART , min klass är så jävla tävlingsinriktad men mitt lag vann såklart :D Haha Sassie blev helt galet glad när jag blev utbränd i andra matchen....Skadeglädje på hör nivå :D
BTW ska på bio på torsdag :D LOVE IT
/Casy

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. åh tack så mkt :D fortsätt gärna läsa min blogg :D

2011-04-19 @ 16:37:22
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: HANNA

tack så mycket :D har vart på kungfuläger :D

2011-04-19 @ 20:20:04
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Dessi!

Gud va hemskt, jag skulle inte klara mig utan det!:O tack så mycket, jag gillar din blogg:D

2011-04-19 @ 20:44:10
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0