......

tjatja tjolahopp ;) Var på bio igår med brudarna och såg Water for Elephants. Rekomenderar starkt denna film, så jävla fucking awesome alltså. Älskar den redan och Robert Pattinson is to die for. Ladies Watch out ill tell you


Åkte till bion 45 minuter innan för att hämta ut biljetterna och fick sedan vänta ett bra tag med det gjorde ju inget för jag hade ju mina Girls SÅKLART!! :D Men haha snacka om att man kan ha roligt åt folk som går på bio. Ibland blir man bara så jävla paff liksom!!!! :D
hahah men fortfarande... varför fungerar inte våran design.... jag kan se den på min dator men inte på någon annans... är det blogg.se som är dåligt eller är jag helt bakom flötet eftersom jag inte fattar What the hell is wrong with this shit!!!.....
See ya´ll


xoxo Casy
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0